• Tüm idari personelin atama, terfi, intibak ile ilgili işlemleri yapmak,
• İdari personelin unvan ve derece değişikliği işlemlerini yapmak.
• Tenkis Tahsis kadro işlemleri ve yazışmaları yapmak.
• Dolu Boş kadro değişiklikleri ve yazışmaları yapmak.
• İdari personelin asalet tasdik işlemlerini yapmak.
• İdari personelin Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği kadro işlemlerini, eğitimi, sınavı ve atama işlemlerini ve yazışmalarını yapmak.
• İdari personelin muvafakat taleplerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
• İdari personelin istifa ile ilgili işlemleri yapmak.
• İdari personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
• Ücretsiz izin ve askerlik izni alan personelin işlemlerini ve takibini yapmak, özlük haklarını saklı tutmak.
• Aday Memur Hizmet İçi Eğitimi ve Asalet onayları yazışmalarını yapmak.
• KPSS, İç Denetçi, 92. madde, Mali Hizmetler Uzmanı ve Uzman Yardımcısı ataması; SHÇEK ataması, Engelli Memur ataması, Terörle
Mücadele ataması, Özelleştirme ataması, mahkeme kararı ataması, seçim nedeni ile istifa eden personelin ataması işlemlerinin yazışmalarını yapmak.
• Cumhurbaşkanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ve diğer makamların istedikleri çeşitli izleme formlarını
ve işlemleri hazırlamak ve göndermek.
• 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendika Kanunu uyarınca mayıs aylarında sendikalara üye personel durumunu Aile, Çalışma ve Sosyal
Hizmetler Bakanlığına bildirmek.
• İdari personelin askere sevk, tehir ve askerlik sonrası işe başlama işlemlerin yapmak.
• İdari personelin 657 sayılı Devlet Memurları Kanun’uyla ve 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 13/b 4 maddesine tabi görevlendirmeleri
yapmak.
• İdari personel giyim listelerini hazırlayarak ilgili birime göndermek,
• Üniversitemizde çalışan İşçi kadrosunda bulunanların kadro işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
• İdari personelin mal bildirimlerinin toplanması, muhafaza edilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
• İdari personelin soruşturma dosyalarını takip etmek ve sisteme işlemek.
• İdari personelin hizmet ve hususi pasaport taleplerine ilişkin işlemleri yapmak.
• İdari personelin hizmet belgesini ve görev yeri belgesini hazırlamak.
• Bilgi edinme yazılarına cevap vermek (alanıyla ilgili).
• İdari personele ait özlük ve sicil dosyalarının teslim alımı ve gönderimiyle ilgili işlemleri yapmak.
• İdari personelin özlük dosyasına girecek evraklar ile birime gelen giden evrakların arşivlenmesi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
• Alanıyla ilgili görüş alma ve görüş bildirme işlemlerini yapmak.
• İdari personel bilgilerini personel otomasyon sistemine kaydetmek ve güncellemek.
• İdari personel bilgilerini Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Takip Programına (HİTAP) kaydetmek ve güncellemek.
• İdari personel bilgilerini Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Ortak Veri Tabanına (YÖKSİS) kaydetmek ve güncellemek.
• Birim faaliyet raporlarını hazırlamak. 3. sorumluluk kanunlarca verilen görevlerin yanı sıra Üniversitemiz personel politikası çerçevesinde
Rektör, Rektör adına Rektör Yardımcıları tarafından verilen işleri anayasa, kanun, kanun hükmünde kararname ve yönetmeliklere uygun olarak
yerine getirilmesinden genel sekreterlik makamına karşı sorumludur.